Κορωνοϊός: Ο πρώτος θάνατος αστυνομικού στην Ελλάδα -50χρονος που έδινε μάχη για 10 ημέρες στη ΜΕΘ

Τη μάχη με τον κορωνοϊό έχασε ένας 50χρονος αστυνομικός, ο οποίος νοσηλευόταν σε ΜΕΘ του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Πρόκειται για τον πρώτο θάνατο αστυνομικού από κορωνοϊού στη χώρα μας. Ο 50χρονος νοσηλευόταν επί 10 ημέρες στη ΜΕΘ,…









