Συγκλονίζει ο Αρχιεπίσκοπος μετά το εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό»: Φοβήθηκα και πόνεσα πολύ

Μετά το εξιτήριο που έλαβε σήμερα το απόγευμα από το Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», στο οποίο είχε εισαχθεί το πρωί της Πέμπτης 19 Νοεμβρίου, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος έφθασε στην οικία του εντός της Αρχιεπισκοπής Αθηνών,…









