Παρών ο δήμος Ανδραβίδας – Κυλλήνης στο μεγάλο αναπτυξιακό συνέδριο «ΕΠΙ ΓΗΣ VI»!

Το μεγάλο αναπτυξιακό συνέδριο «ΕΠΙ ΓΗΣ VI», που πραγματοποιείται στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας, παρακολούθησε σήμερα ο Δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας. Με επίκεντρο τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την τεχνολογία, το συνέδριο εστιάζει στις σύγχρονες προκλήσεις αλλά και στις…









