Η Μέλισσα γιόρτασε την άνοιξη με χρώματα, αρώματα,παράδοση, και παιδικά χαμόγελα

Με τον ήλιο να αναδεικνύει τα χρώματα της ανθισμένης φύσης, η Κοινότητα Μέλισσας του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης υποδέχθηκε την άνοιξη την Κυριακή 26 Απριλίου, σε μια γιορτή που τα είχε όλα: παράδοση, δράση και αληθινή φιλοξενία. Η 5η Γιορτή της Άνοιξης…









