Θεσσαλονίκη: «Έφυγε» 36χρονος υγειονομικός χωρίς υποκείμενο νόσημα – Ήταν πατέρας βρέφους 8 μηνών

Ο άτυχος 36χρονος νοσηλεύτηκε για δέκα μέρες στη ΜΕΘ πνευμονολογικής του νοσοκομείου «Παπανικολάου» Έφυγε το απόγευμα της Τετάρτης από τη ζωή ένας 36χρονος άντρας, με καταγωγή από το Χρώμιο Κοζάνης, ο οποίος είχε νοσήσει με κορωνοϊό. Ήταν τεχνολόγος…









