Νεκρός από ηλεκτροπληξία 38χρονος υπάλληλος του ΑΔΜΗΕ. Έκανε εργασίες στο Αργάσι

Νεκρός , χτυπημένος από ρεύμα υψηλής τάσης στον υποσταθμό του Αργασίου, 38χρονος υπάλληλος του ΑΔΜΗΕ. Ο άτυχος άνδρας, δεν είναι Ζακυνθινός και είχε έρθει στο νησί ως μέλος κλιμακίου του ΑΔΜΗΕ, το οποίο κάνει συντηρήσεις και…









