Δήμος Πύργου: Η αλήθεια για το 1ο Λύκειο Πύργου και οι απαραίτητες διευκρινίσεις

 

 

 

 

 

 

Εύλογος είναι ο προβληματισμός και η δυσαρέσκεια που επικρατεί στην μαθητική κοινότητα του 1ου Λυκείου Πύργου, που για δέκα χρόνια τώρα αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε λυόμενες αίθουσες.

Η τεράστια καθυστέρηση που υπάρχει γύρω από την κατασκευή του νέου 1ου Λυκείου είναι πως χάθηκε τόσος πολύτιμος χρόνος χωρίς ουσιαστικά οι δημότες  να γνωρίζουν το γιατί!

Προς  ενημέρωση της μαθητικής κοινότητας και όλων των δημοτών σας γνωρίζω τα εξής:

«Το οικόπεδο που προορίζεται για την ανέγερση του 1ου Λυκείου Πύργου αγοράσθηκε από την τότε Νομαρχιακή Αυτ/ση Ηλείας και όχι από τον Δήμο Πύργου σε  μια περιοχή  που ήταν και είναι, εκτός σχεδίου πόλεως και επομένως για να ανεγερθεί εκεί ένα σχολικό συγκρότημα θα πρέπει να συνταχθεί  τοπικό ρυμοτομικό σχέδιο.

Από την πολεοδομική μελέτη επέκτασης του Βορείου τμήματος του σχεδίου πόλεως προβλέπεται η ανέγερση σχολείου στην συγκεκριμένη περιοχή..  Το 1998 το ΣΤΕ ακύρωσε την πολεοδομική μελέτη του βόρειου τμήματος Σχεδίου Πόλεως  που έλυνε το πρόβλημα και από τότε   καμία δημοτική αρχή δεν έδειξε ενδιαφέρον προκειμένου να επαναεγκριθεί το ρυμοτομικό σχέδιο.

Είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο οικόπεδο παρουσίαζε τεχνικά προβλήματα που εντοπίζονταν στο σχήμα του οικοπέδου , και στις ισχύουσες χρήσης γης της περιοχής όπου τμήμα του οικοπέδου εμπίπτει σε περιοχή αστικού πρασίνου.

Ενώ η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου προχώρησε στην σύνταξη της κτιριακής μελέτης,  εν τούτοις δεν έγινε καμία ουσιαστική ενέργεια  προκειμένου να υπάρξει ανάθεση για την σύνταξη μελέτης τοπικού ρυμοτομικού σχεδίου.

Με την έγκριση των ΣΧΟΟΑΠ που  επιτέλους ύστερα από προσπάθειες του Δήμου δώδεκα ετών βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την έγκρισή τους ,διευθετούνται τα προβλήματα με τις χρήσεις γης της περιοχής και ανοίγει ο δρόμος για την εκπόνηση της μελέτης του τοπικού ρυμοτομικού σχεδίου, που θα λύσει επιτέλους το χρόνιο αυτό πρόβλημα.»

Η σημερινή πολιτική αρχή θα δρομολογήσει τις σχετικές διαδικασίες, προκειμένου επιτέλους να γίνει δυνατή η ανέγερση του σχολείου και οι μαθητές να επιστρέψουν, στο φυσικό τους χώρο.